Η Amazon αλλάζει το λογότυπο που παρέπεμπε στον Χίτλερ

Ο γίγαντας των διαδικτυακών αγορών Amazon άλλαξε εσπευσμένα το νέο λογότυπο που εμφανίζεται στο app του καταστήματος έπειτα από διαμαρτυρίες ότι το σχέδιο θυμίζει χαμογελαστό Χίτλερ.

Το νέο logo που παρουσιάστηκε δοκιμαστικά τον Ιανουάριο είναι ένα καφέ τετράγωνο που παραπέμπει σε πακέτο της Amazon και συνοδεύεται από το χαρακτηριστικό «χαμογελαστό βέλος» της εταιρείας. Στο πάνω τμήμα του τετραγώνου εμφανιζόταν μια μπλε ταινία με οδοντωτή άκρη σαν σελοτέιπ.

Για κάποιους χρήστες, η οδοντωτή ταινία έμοιαζε με το χαρακτηριστικό, στενό και καλοχτενισμένο μουστάκι του ναζιστή ηγέτη.

Η Amazon απάντησε στις επικρίσεις αφαιρώντας το οδοντωτό σχήμα και διπλώνοντας την άκρη της κολλητικής ταινίας.

«Δυστυχώς για την Amazon, η απεικόνιση του πακέτου στον αρχικό λογότυπο παραπέμπει αυτόματα σε χιτλερικό μουστάκι» σχολίασε στο BBC η Βλίκι Μπούλεν, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας branding  Coley Porter Bell.

Παρουσιάζοντας τον επίμαχο λογότυπο η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος είχε ανακοινώσει: «Σχεδιάσαμε το νέο εικονίδιο ώστε να εξάπτει την προσμονή, τον ενθουσιασμό και τη χαρά όταν οι πελάτες αρχίζουν το αγοραστικό ταξίδι τους στο κινητό τηλέφωνο, όπως συμβαίνει όταν βλέπουν τα πακέτα μας έξω από την πόρτα τους».

Μέχρι πρόσφατα, το εικονίδιο απεικόνιζε ένα απλό καρότσι σουπερμάρκετ.

Πηγή: Επιστήμη & Τεχνολογία – ΤΑ ΝΕΑ