Μουσικότροπο: Συναυλία με έργα Μπετόβεν και Σεμινάριο για την ευημερία των μουσικών

Το φεστιβάλ Μουσικότροπο βρίσκεται κοντά μας, παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν λόγω της πανδημίας και του εγκλεισμού, και συνεχίζει τη διαδικτυακή παρουσία του με μεγάλη επιτυχία, καθώς σε όλες τις μέχρι τώρα δράσεις του, το ενδιαφέρον και η συμμετοχή όσων θέλουν να λάβουν μέρος ξεπερνά, κάθε προσδοκία, αφήνοντας στη λίστα αναμονής μεγάλο αριθμό ενδιαφερόμενων.

Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 27 και 28 Φεβρουαρίου, μία συναυλία αφιερωμένη στον Μπετόβεν και ένα εργαστήριο για την ψυχική ανθεκτικότητα και ευημερία των μουσικών στην πανδημία, θα αποτελέσουν τα κυρίως θέματα των παρουσιάσεων.

Το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου και ώρα 20.00, θα παρουσιαστεί ρεσιτάλ πιάνου με έργα του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, ενώ στο πιάνο θα είναι ο Χαράλαμπος Αγγελόπουλος.

Ο γνωστός και καταξιωμένος πιανίστας, θα ερμηνεύσει δύο επιβλητικές σονάτες για πιάνο, οι οποίες έχουν ηχογραφηθεί και βιντεοσκοπηθεί αποκλειστικά για το Μουσικότροπο.

Οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι Κώστας Χάρδας (επίκουρος καθηγητής του ΑΠΘ) και Πέτρος Βούβαρης (αναπληρωτής καθηγητής του ΠΑΜΑΚ) θα μιλήσουν για τη ζωή και το έργο του μεγάλου συνθέτη και θα μας οδηγήσουν σε άγνωστες πτυχές της τέχνης του.

Την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου, και ώρα 10.00 – 13.00, η ψυχολόγος-μουσικός Νιόβη Κλαυδιανού, PhD, θα αναλύσει το θέμα «Ψυχική Ανθεκτικότητα και Ευημερία των Μουσικών στην Πανδημία». Στόχος του εργαστηρίου είναι η ενεργοποίηση της ψυχικής ανθεκτικότητας, επιτρέποντας στον εαυτό μας να προσηλωθεί στην ευημερία, ακόμη και μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που ζούμε.

Θα αναπτυχθούν προτάσεις, ιδέες και κίνητρα ώστε να ζήσουμε πιο δημιουργικά, να υποστηρίξουμε ουσιαστικά την Ταυτότητά μας, να ενδυναμώσουμε την καλλιτεχνική μας Αυτοπεποίθηση, να μείνουμε προσηλωμένοι στη Μελέτη μας, να απελευθερώσουμε τη Δημιουργικότητα μας, να βρούμε Λύσεις για τα Υλικά, να ονειρευτούμε για τα Μελλοντικά. Απευθύνεται σε μουσικούς, αλλά και σε όλους όσοι έχουν ενδιαφέρον για θέματα ψυχολογίας.

– Η συναυλία, το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου και ώρα 20.00, θα προβληθεί μέσα από την ιστοσελίδα του φεστιβάλ (www.mousikotropo.gr)

– Το εργαστήριο, την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου και ώρα 10.00-13.00, θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να εγγραφούν μέσω της ιστοσελίδας, προκειμένου να λάβουν τις απαραίτητες ενημερώσεις και πληροφορίες για να συνδεθούν.

Όλες οι δράσεις του φεστιβάλ παρέχονται εντελώς δωρεάν, μια προσφορά του Δημοτικού Ωδείου Λάρισας, και της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού και Επιστημών του Δήμου Λαρισαίων σε όλους τους ενδιαφερόμενους.

Διοργανωτές: Δημοτικό Ωδείο Λάρισας – Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών του Δήμου Λαρισαίων

Πληροφορίες: 2410 536-886 & 531-960

Χαράλαμπος Αγγελόπουλος

Έχει εμφανισθεί σε ατομικά ρεσιτάλ, έχει συμπράξει με ορχήστρες και σχήματα μουσικής δωματίου στην Ευρώπη (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Λουξεμβούργο, Σερβία), στη Β. Αφρική, στην Τουρκία και στην Ιαπωνία.

Το ρεπερτόριο του περιλαμβάνει 25 κονσέρτα για πιάνο και ορχήστρα, πλήθος έργων για σόλο πιάνο, έργα μουσικής δωματίου και εκτείνεται χρονικά από τον Bach μέχρι τους σύγχρονους συνθέτες του 21ου αιώνα.

Οι εμφανίσεις του σε αίθουσες, όπως τα Μέγαρα Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, η Εθνική Λυρική Σκηνή, το Centre Cultural Portugal Paris, το Κendal Town Hall, το Wells Concert Hall, το Musashino Center Tokyo, καθώς και η συμμετοχή του σε διεθνή φεστιβάλ (Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου, Φεστιβάλ Δημητρίων, Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας, Διεθνές Φεστιβάλ Ρόδου, Το Piano στα Forte του, Διεθνές Φεστιβάλ Αίγινας, Φεστιβάλ Παπαϊωάννου, Ελληνικές μουσικές γιορτές ΚΟΑ, Διεθνές Φεστιβάλ Πιάνου ΜΜΘ, κύκλος Schubert ΜΜΑ κ.ά.) απέσπασαν θερμές κριτικές.

Σαν σολίστ συνέπραξε με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Apollon Orchestra Berlin, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, την Καμεράτα Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, την Ορχήστρα Πατρών, την Ορχήστρα Δωματίου Αθηνών, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης , τη Συμφωνική Ορχήστρα RSAMD, την Ορχήστρα Εγχόρδων της ΕΛΣ, την Ορχήστρα Contra Tempo την Αθηναϊκή Συμφωνική Ορχήστρα Νέων, την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ.

Παρουσίασε σε πρώτη εκτέλεση στην Ελλάδα τη Συμφωνία αρ.2 για πιάνο και ορχήστρα του L. Bernstein (The age of anxiety) με την Ορχήστρα των Χρωμάτων, το Concierto Fantasticο του I. Albeniz με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και το Choral Fantasy του L. v. Beethoven σε fortepiano με την Καμεράτα Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής σε όργανα εποχής.

Εκπροσώπησε επανειλημμένα την Ελλάδα σε διεθνείς συναντήσεις (Αλγέρι, Βερολίνο, Λουξεμβούργο, Νόβισαντ κ.α.) και βραβεύθηκε σε Πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς (Γ. Θυμής, Governor’s Recital, Helexpo κ.ά.).

Έχει τακτική συνεργασία με τον πιανίστα Τίτο Γουβέλη σε ρεπερτόριο για δυο πιάνα και τέσσερα χέρια, ενώ έχει συνεργαστεί επανειλημμένα με τη σοπράνο Μυρτώ Παπαθανασίου.

Ηχογράφησε όλα τα έργα του Ν. Κωνσταντινίδη για σαξόφωνο και πιάνο με το σαξοφωνίστα Θεόφιλο Σωτηριάδη, καθώς και κύκλο τραγουδιών του Αιμίλιου Ριάδη.

Είναι ιδρυτικό μέλος του συνόλου Piandaemonium (6 πιάνα – 12 πιανίστες).

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου και μελέτησε με τις Ι. Σημηριώτη και Δ. Ευνουχίδου, η διδασκαλία της οποίας καθορίζει ουσιαστικά την πορεία του. Με υποτροφία του Ιδρύματος Λ. Βουδούρη σπούδασε στη Hochschule für Musik της Κολωνίας (δίπλωμα σολίστ με άριστα, τάξεις Α. Kontarsky, A. Valdma), ενώ παράλληλα παρακολούθησε τα μαθήματα του παιδαγωγικού τμήματος. Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στη Royal Scottish Academy of Music and Drama (Master in Performance, τάξη του καθηγητή V. Sangiorgio).

Από το 2012 οργανώνει το Φεστιβάλ Πιάνου Θεσσαλονίκης (www.thessalonikipianofestival.gr) και από το 2017 είναι υπεύθυνος καλλιτεχνικού προγράμματος του Φεστιβάλ Πιάνου της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ.

Νιόβη Κλαυδιανού

Εκπαιδεύτηκε ως Κλινική ψυχολόγος στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο

Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα σπούδασε κλασικό τραγούδι στο Σύγχρονo Ωδείο Θεσσαλονίκης. Η διατριβή της περιελάμβανε Ψυχολογικές Τεχνικές που διερευνούνταν τη δεδομένη χρονική στιγμή στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και της απώλειας μνήμης σε ομάδες που βίωναν τον εγκλεισμό σε γηροκομεία και φυλακές. Μετά την επιτυχή αποφοίτησή της, προσκλήθηκε να συνεχίσει τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο ως μέλος του προγράμματος Νέων Καλλιτεχνών του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ στην Όπερα. Συνέχισε ως υποψήφια Διδάκτωρ στις Τεχνικές Φωνητικής Παράστασης, ερευνώντας και εκτελώντας φωνητικά έργα από 25 συνθέτες σε έντεκα διαφορετικές γλώσσες με θέμα τα Παιδιά.

Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της εγκαταστάθηκε στο Βερολίνο, όπου παράλληλα με την καλλιτεχνική της πορεία προσχώρησε επαγγελματικά στην αναζήτηση μιας ολιστικής προσέγγισης στο θέμα της “Υψηλής Απόδοσης” αλλά και της βελτίωσης της ανθρώπινης κατάστασης μέσω τεχνικών νοητικής ενεργοποίησης και άρσης καθηλωτικών αυτοπεριορισμών. Η φιλοδοξία της ήταν να συνδυάσει την Ψυχολογία και την Συμβουλευτική ώστε να αναπτύξει τη δική της μέθοδο για την απελευθέρωση των Φόβων της Έκθεσης σε καλλιτεχνικό αλλά και σε εταιρικό επίπεδο, δουλεύοντας πάνω στο θέμα της Εγγενούς Εμπιστοσύνης τόσο σε συναδελφικές αλλά και πελατειακές σχέσεις, και ενεργοποιώντας την Ακεραιότητα της Επιλογής σε βασικά ζητήματα Ηγεσίας και στη εύρεση εναλλακτικών σεναρίων διαχείρισης.

Ολοκλήρωσε το NLP Practicioner (Neurolinguistic Programming) στο IKS Institute του Βερολίνου το 2011 και εκπαιδεύθηκε στην Κλινική Υπνοθεραπεία και στην Τεχνική EMDR (Eye Movement Desensitization and Reprocessing) στο Center de Thérapie Brève στο Βέλγιο το 2012.

Παρουσιάζει Master classes σε ευρωπαϊκά και αμερικάνικα Πανεπιστήμια και Ακαδημίες, σε καλλιτεχνικά Ιδρύματα, καθώς και στον τομέα της Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων.

Επίσης, προσφέρει ατομικές συνεδρίες Συμβουλευτικής σε πελάτες που επιθυμούν να ζήσουν ουσιαστικά, να δημιουργήσουν βιώσιμες και επιτυχημένες καλλιτεχνικές πορείες, να ξεπεράσουν προσωπικά και οικογενειακά εμπόδια, και να διευρύνουν την αυτογνωσία τους και τις ικανότητες τους.

Ακολουθήστε το onla

The post Μουσικότροπο: Συναυλία με έργα Μπετόβεν και Σεμινάριο για την ευημερία των μουσικών appeared first on Τι Νέα Λάρισα;.

Πηγή: Πολιτισμός – Τι Νέα Λάρισα;